Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

KONKURS

Wow, to już równo rok odkąd zacząłem prowadzić ten blog. Początkowo tylko dla nielicznej grupy najbliższych przyjaciół, teraz blog odwiedza średnio dziennie kilkudziesięciu ludzi, otrzymuję maile, by zacząć pisać go po angielsku ale nie zrobię tego z kilku powodów. To już byłoby zbyt duże zaangażowanie w jakby nie było zabawę, blog jest właśnie dla tych co nie radzą sobie z tym językiem, znajdowaniem i poznawaniem swej ulubionej muzyki - no i chyba aż tak dobrze nie znam języka by pisać ładnie, zgrabnie i bezbłędnie.
Dla wszystkich, którzy ciekawie opiszą swoje wrażenia wyniesione podczas przygody z moim blogiem przygotuję zestaw dwóch płyt - moich składanek. Pozdrawiam i zachęcam.
Oczywiście komentarze takie w tym poście mogą być jakie chcecie, nawet takie druzgocące dla mnie. Nie skasuję żadnego. Oczywiście można też wysyłać do mnie na maila, zostawiając swój w komentarzach. Także poprzez Facebooka (MojTopwszechczasow RK).

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Ciekawe co znajdzie się na płytach... Wybór może być trudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wszystkiego najlepszego i neich ten blog trwa i trwa. Czytam go sobie zawsze jak tylko mam czas bo bycie tutaj na tym blogu to oczywiście słuchanie pieknej muzyki na Youtube a póxniej "rozglądanie" się za nią w sieci. Ten blog dostarczył i dostarcza mi wciąż wiele radości, wiedzy, powodów do zastanowienia się, czy może czasem nie za bardzo sztywno trzymam sie swoich ulubieńców a tutaj Drogi Autorze tak naprawdę dzielę Twoje muzyczne gusta w całości, nawet polubiłem Sex Pistols czy niektóre piosenki disco. Oddzielna sprawa to twoja fascynacja The Beatles. Wynika z opisów na blogu, że jestesm dużo młodszy niż Ty ale pokochałem już na całego panów J, P, G i R. Twojego Blogu uważny obserwatore :)Pierre - Piotr

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie to ciekawi Twój TOP 10 albo 20 utworów:) Do mety jeszcze daleko a już kupa klasyków się przewinęła na niskich miejscach. I moje spostrzeżenie odnośnie właśnie TOPu utworowego: lepiej czytać go z góry na dół niż odwrotnie także fajniej byłoby gdyby lista była robiona w ten sposób:
    10
    9
    8 itp:) Odwrotnie też jest spoko ale człowiek zjeżdżając na dół mimochodem patrzy co jest wyżej;) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rolu, wiem, pewnie tak mogłem zrobić i jak widzisz tak jez z albumami ale możesz czytac single z zestawienia i zamykac oczy co jest wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. be.red@wp.pl to mój mail poproszę twój coś tam napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownyyyyyyyy, zajefajny blog. Ania. :)Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Blog pomaga mi wciąż poznawać coś tak pięknego jak muzyka! Tyle mogę najprościej napisać. Nie mam tyle czasu ile bym chciał poświęcić na odkrywanie muzyki tutaj "ukrytej". Uważam, że Autor ma wyjątkowo dobry gust muzyczny. Pozdrawiam, życzę powodzenia R - D

    OdpowiedzUsuń