Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

MARIE LAFORET - "Il a neigé sur Yesterday", ELTON JOHN - "Empty Garden"

Singiel: '1977

Krótko: piękna piosenka francuskiej piosenkarki i aktorki - Marie Laforet poświęcona czasom i fascynacji chłopcami z Liverpoolu - oczywiście Beatlesami. Piosenka wypadał mi z pamięci na całe lata i przypomniałem sobie ją wczoraj jakoś tak przypadkowo. Śliczna ballada, piękne wykonanie, esencja francuskiej piosenki, elegancka melodia, wykonanie. Nie znając francuskiego wyłapiemy w tekście tytuły piosenek Fab 4, kto odczyta ilu i jakie ?Jeśli ktoś zna jakieś ciekawe piosenki poświęcone Beatlesom to chętnie się o nich dowiem. Ale nie chodzi mi o covery Beatlesów ale piosenki poświęcone nim.

Marie Laforet
Singiel


Piosenka Eltona z podtytułem "Hey, Hey Johnny" pochodzi z 1982 roku. Nie znalazłem tego nigdzie w sieci ale chciałbym zobaczyć wykonanie tej piosenki przez Eltona z udziałem Yoko, miało to miejsce w 1982 roku w Madison Square Garden z Seanem na widowni, którego to Elton jest ojcem chrzestnym. Cudowny melodia i mądry spokojny tekst. Elton wzywa Johna do powrotu do pustego ogrodu i dziwi się jak mały insekt mógł narobić tyle szkody. Fragment gdy Elton John śpiewa, że wciąż puka do drzwi ogrody, bez odpowiedzi ( hey, hey Johnny , czy nie mógłbyś wrócić z powrotem, do swego pustego ogrodu) do dzisiaj powoduje, że mam ciarki na plecach .

Elton John - cideoclip
Empty Garden - live


John zaśpiewał z Eltonem swój jedyny za życia nr 1 w USA - "Whatever Gets You Through The Night" - ostatni na żywo koncert '1974

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz