Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To this Song

SATELLITE -  "Evening Games"
Album: "Evening Games" 2004
KLINCZ - "Latarnik" 
Album: "Klincz" 1999 (składanka)

  Piosenka w swojej konstrukcji podobna do wcześniej opisywanej piosenki "Forgotten Sons" Marillion ale tym razem mamy do czynienia z ... polskim wykonawcą. Cały album dostał się w moje ręce przypadkowo, uwagę zwróciła oczywiście piosenka tytułowa i zwłaszcza jej druga część. Piękny song w dawnym dobrym stylu kapel spod znaku właśnie Marillion, Genesis czy Yes. Druga pozycja to bodajże najlepszy instrumentalny utwór w polskiej muzyce rockowej, mało znana dzisiaj kapela Klincz, kilka przebojów (muzyka w stylu Lombardu, popowej Budli Suflera itd) ale dla mnie to tylko ten bajeczny utwór, szkoda, że tak rzadko prezentowany na antenach polskich radiostacji. Nie wiem dokładnie z jakiego albumu pochodzi, po latach wydany na składance największych przebojów zespołu. Dodatkowo inny ciekawy utwór, który przypomniałem sobie w trakcie pisania o tym grupie - "Plamy na słońcu".


Evening Games - part 1
Evening Games - part 2


Klincz - "Latarnik"
Klincz- "Plamy na słońcu"

1 komentarz:

  1. Wow, odkryłeś przede mną dwa znakomite nagrania, szczególnie podoba mi się nieznany mi zupełnie Satellite :) Marcin

    OdpowiedzUsuń