Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Flaming Lips - "Yoshimi".

FLAMING LIPS -  "Yoshimi Battles The Pink Robots"
Album: "Yoshimi Battles The Pink Robots" 2002

Album kapeli z USA grającej rocka alternatywnego, bardzo często umieszczany w gronie 100 najlepszych albumów wszechczasów. Ja aż tak fanem tego typu muzyki jaka prezentuje zespół nie jestem ale proponuję tutaj rzeczywiście uroczą piosenkę z zabawnym tekstem. O albumie i piosence jest sporo stron w Internecie więc tam odsyłam. Piosenkę poznałem kupując jakąś składankę Trójki (Muzyczny Ekspress - czy jakoś tak), prezentował ją kilka razy guru Piotr Kaczkowski.


1.     "Fight Test" (The Flaming Lips, Dave Fridmann, Cat Stevens) 
2.     "One More Robot / Sympathy 3000-21"      
3.     "Yoshimi Battles the Pink Robots, Pt. 1"      
4.     "Yoshimi Battles the Pink Robots, Pt. 2"      
5.     "In the Morning of the Magicians"      
6.     "Ego Tripping at the Gates of Hell"      
7.     "Are You a Hypnotist??"      
8.     "It's Summertime (Throbbing Orange Pallbearers)"      
9.     "Do You Realize??" (The Flaming Lips, Dave Fridmann)    
10.    "All We Have Is Now"   
11.    "Approaching Pavonis Mons by Balloon (Utopia Planitia)"  

Yoshimi - clip

Yoshimi- video
Yoshimi - live



*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz