Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego.

TOAD THE WET SPROCKET - "All I Want"
Album: "Fear" 1991 

Kolejna składanka na naszą płytę do auta. Rock kalifornijski, początek lat 90-tych. W epoce MTV gdzieś wieczorem natknąłem się na video do tej piosenki i bardzo przypadła mi do gustu. Żartobliwa nazwa zespołu  (jak się okazało wzięta ze skeczu Monty Pythona) ale już muzyka na serio, na bardzo przyzwoitym poziomie. Po latach zebrałem dyskografię kapeli i mam gdzieś w swoim archiwum kolekcję ich największych przebojów. Nie było tego dużo ale podobierałem piosenki, które najbardziej mi pasowały a to taka ładna muzyka, gitarowa. Moim zdaniem ta piosenka mogła być przebojem na miarę np. "Runaway Train" Soul Asylum, który dzięki tamtemu hitowi miał swoje 5 minut popularności (no, dodatkowo wokalista SA romansował wtedy z Winoną Ryder, zanim ta jeszcze nie okradała sklepów) ale niestety się nie stała i zespół jest w sumie mało znany lub wcale. Ale dzięki temu blogowi może już trochę mniej ?

All I Want
Walk On The Ocean
Something Always Wrong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz