Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Pozycja nr 34

OMEGA -  "Lena"
DIRE STRAITS - "Romeo And Juliet"


Pierwszy i jedyny utwór nie polski i nie angielskojęzyczny, po węgiersku i nie jest to "Dziewczyna o perłowych włosach" choć ten sam wykonawca. Omega, wielki przebój moich wakacji w 80-tym roku, w Augustowie. Znakomity kawałek Pink Floyd Made In Hungary. Druga piosenka to Dire Straits. Znakomity tekst, jak zawsze kapitalna melodia Knopflera. Pierwsze moje zetknięcie się z Dire Straits to wcześniejszy album (jakoś Piotr Kaczkowski nie zapalił mnie do "Sułtanów Swingu" 2 lata wcześniej. Przyjechałem ze studiów, z Wrocławia na weekend i brat powiedział mi, że nagrał dwa  kapitalne kawałki. Doskonale to pamiętam. Na moją prośbę (wiedziałem, że będzie puszczana w środku tygodnia więc zadzwoniłem i poprosiłem go o nagranie jej) "Don't You Want Me" Human League, syntezatorowy, new-romantic owy przebój i gitarowy, jakby staroświecki : "Once Upon A Time In The West".I tak wpadłem w "straszne tarapaty - dire straits"  z tym Wykonawcą.




"Lena" - Omega
"Romeo And Juliet" - Dire Straits

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz