Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO!

DEL AMITRI -  "Here And Now"
Album: "Twisted" 1995
Szkocka muzyka, szkocka kapela i ogromnie pozytywna w swoich wibracjach piosenka. Pewnie gdybym tworzył drugą setkę singli byłaby na jej początku, może zapomniałem jej dodać do pierwszej ? Nie wiem. Znowu ta piosenka mogłaby być na półce tych, które muszę mieć pod ręką. Pierwszy raz zobaczyłem ich w początkach posiadania satelity i oglądania na okręgło MTV, tzn. zawsze był włączony ten kanał. To był chyba singiel "Nothing Ever Happens". Dużo później zwyczajnie zakochałem się w tej piosence i jej tekście. Ogromnie pozytywnym z propozycja dostrzegania uroku życia i świata właśnie TU I TERAZ. Czyż nie kapitalnie brzmią słowa:  Nie dbam o to czy znowu chcesz złamać mi serce lub nie obchodzi mnie czy znowu chcesz rozwalić samochód, jakże dobrze jest czuć tu i teraz. Piosenka to oczywiście narowisty kawąłek rockowy z odlotowym końcem, falsetem o przestaniu marnowania swego czasu na głupoty i mocną, melodyjną rockową gitarą. Del Amitri to oczywiście kilka więcej hitów. Poniżej te najlepsze plus oczywiście omawiany tytuł.

Studio
Na żywo.
Always Last To Know
Nothing Ever Happens
Roll To Me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz