Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Yellowstone - cały rok czekania....


Przypuszczalnie serial ten jest już wszystkim "serialowcom" dobrze znany. Jeśli nie, to zachęcam, bo moim zdaniem to mój najlepszy serial wszech-czasów. Z tych na serio, bo oczywiście numerem 1 seriali są dla mnie wciąż "Friends". Zanim nie obejrzałem 3 sezony "Yellowstone", na pytanie o mój ulubiony serial wahałbym się pomiędzy wyborem z dwóch: "Gry o tron" i "Breaking Bad". Jednak serial z moim ulubionym aktorem, Kevinem Costnerem na teraz, jak dla mnie wymiata, że użyję tego żargonowego zwrotu. Znakomita fabuła, znakomita obsada (wyjątkowo dobrze dobrany casting do każdej roli), wielowątkowość, z których każdy jest nie mniej interesujący od tego głównego, no i przepiękny klimat współczesnego westernu osadzonego w bajkowych krajobrazach, nie wytworzonych przy pomocy komputera.  W przypadku tego serialu mogę użyć zwrotu: delektowanie się nim. Może trochę pompatycznie to zabrzmiało, ale taki to serial.


Dwie główne role grają wspomniany Costner oraz wcześniej nie znany mi Luke Grimes i tym postaciom oczywiście widz kibicuje najmocniej. Dodatkowo znakomitą postać stworzył nielubiany wcześniej przeze mnie Cole Hauser.
Przez serial przewijają się także znani aktorzy, choć nie z pierwszej półki hollywoodzkich gwiazd jak np. Danny Houston,  Will Patton. Pozostali aktorzy są dla mnie mniej znani lub całkowicie nieznani. Trudno mi opisywać bogactwo fabuły bo wymyka ona się ścisłej definicji jako dramatu, obyczaju, thrillera czy wspomnianego westernu. Jak dla mnie, podkreślam, w tym serialu jest wszystko, za co fan każdego typu serialu naprawdę może się od niego uzależnić. Co stało się akurat w moim przypadku. I oczywiście irytuje mnie, że na czwarty sezon muszę czekać do lata 2021, a sezon 3 skończył się tak, że ... I na koniec, jest jedna, bardzo poważna wada, którą ma ten serial. Każdy odcinek to  raptem tylko ok. 40 minut. Zanim się rozpędzi jest już koniec a każdy sezon to tylko 10 odcinków.  No i trochę zdjęć. 


 

 



 ______________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz