Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

The Pipettes - Pull Shapes

Album: We Are Pipettes (2006)
Singiel: 3 lipca 2006

Przebój indie-pop a la dawne przeboje ze stajni Motown ? 
Dla mnie tak śpiewają bliżej nieznane mi trzy dziewczyny z brytyjskiego, żeńskiego bandu The Pipettes. Piosenka z niezależnego nurtu indie, brzmiąca bardzo tanecznie (zresztą o tym śpiewają dziewczyny), kojarząca mi się z nie tylko nazwą hm.. The Shirelles, The Ronettes i innymi kobiecymi bandami lat 50-60 (słuchałem ich niejako z przymusu, pisząc o wczesnych nagraniach The Beatles - na drugim blogu -  a jak wiemy Wielka Czwórka nagrywała covery piosenek ze stajni Tamla Motown, czarnej wytwórni Berry'ego Gordy'ego) ale ich przebojami. Na 'Pull Shapes' trafiłem na jakiejś samochodowej  - własnej, zrobionej przypadkiem - składance właśnie z muzyką indie i wpadła mi od razu do ucha. Niedawno ją sobie przypomniałem. Miła pioseneczka. Zespołu trzech dziewczyn już o ile wiem nie ma. Albumu, z którego pochodzi ta piosenka nie znam, nie jestem też do końca pewien czy  chcę ale tą piosenkę lubię teraz i dlatego postanowiłem umieścić ją tutaj jako pewną odmianę.



Pull Shapes








_______________________________________________________________
Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 

 
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER


BLOG MIX
_____________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz