Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

BLACKFIELD - "Blackfield"

Album: "Blackfield" '2004


Piękny utwór. Steven Wilson, jeden z członków zespołu lawiruje między Blackfield i drugą swoja kapelą -  Porcupine Tree. Postać prawie kultowa ale jestem przekonany, że niespecjalnie popularna w Polsce. Proponowany dzisiaj utwór to jego dzieło, utwór z pogranicza progresywnego, art rocka jaki był grany w latach 70-tych. To jedna z takich piosenek, które mam na płytach gdy się jedzie w dłuższe trasy, np. w czasie urlopu. Utwór nie usypia ale specjalnie nie każe wciskać gaz do dechy. Pochodzi z debiutanckiego albumu, który kiedyś bardzo mnie wciągnął. Kolejne albumy jak i repertuar Porcupine Tree już tak mnie nie zachwyca. W zasadzie repertuar obu zespołów jest podobny, choć mam uczucie, że w Blackfield Wilson nastawił się na większą komercję a ambicje artystyczne chciał realizować w drugim zespole.

Steven Wilson na froncie.

"Blackfield" - video
"Blackfield" - live
Porcupine Tree - Buying New Soul

*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz