Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

KATE BUSH - "Cloudbusting"

Album: "Hounds Of Love" '1985


Wspaniała Kasia Krzaczek jak nazywał ją Tomasz Beksiński, wspaniały i nieodżałowany dziennikarz muzyczny. Dzisiaj krótko, ważna dla mnie piosenka w swoim czasie, dzięki telewizyjnej "Videotece" K. Szefczyka ujrzałem video do tej piosenki i odleciałem. Jakże wtedy pragnąłem mieć magnetowid by móc nagrywać. Ale czasy MTV miały nadejść, tzn. gdzieś już w USA MTV była ale nie było jeszcze satelit. W 1989 roku miałem chyba pierwszy w mieście antenę (Amstrada - jak swego czasu ulubiony 8-bitowy komputer), na Astrze była MTV (także np. SkyMovies czy Filmnet -  kto pamięta?). Wracając do clipu. Donalda Sutherlanda nie można było nie lubić, w "Klute" obok J. Fondy udowodnił, że jest znakomitym aktorem, po "Parszywej Dwunastce" zwyczajnie go pokochałem. Tutaj w przepięknym songu oboje odtwarzają rolę ojca i córki, mały filmik, mała fabuła. Przy okazji, czy każdy naukowiec w filmach będzie zawsze przypominał Einsteina ?:) Jak najszybciej poznajcie ten utwór jeśli go nie znacie. W owym czasie całego albumu nie znałem, poznałem go po latach i nie zrobił na mnie niestety wrażenia, może jeszcze drugi singiel z tej płyty :"Running Up That Hill" może się podobać. W drugim linku na żywo wykonanie tej piosenki, w której pomaga Artystce Mister David Pink Floyd Gilmoure.

Prześliczna - Kate Bush

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz