Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

Płomienna Florence - solo
Dzisiaj kilka nowości, ciekawe piosenki, bez szczegółowego omawiania albumów, wykonawców itd. Po prostu na najnowszej składance słucham akurat tych piosenek a niektórzy pisali mi, że czasem mógłbym a nawet powinienem poradzić jakieś nowe, aktualne piosenki. Oto więc ich kilka.Oczywiście znakomitych i zgodnie z tytułem postu - wartych posłuchania. Na początek szalenie intrygująca mnie rudowłosa Florence. Później Adele ze swoim niesamowicie mocnym głosem (by mi nikt nie zarzucił, że nie znam takiej muzyki) i głośnymi przebojami. Na koniec piątki aktualny przebój Kanadyjczyków z Nickelback ale jestem przekonany, że nigdy już nie powtórzą sukcesu "How You Remind Me". Nagrywają od czasu tego wielkiego swego  hitu (który jako rockowy numer gościł na całym świecie na wszelakich typach list, pop, rock, disco itd  co było fenomenem) całkiem udane numery ale wciąż to nie to samo. Wskazany numer jest moim zdaniem kapitalny więc polecam. Całkiem przyzwoita piątka.

Zdolna i piękna -  Adele
Nickelback 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz