Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

COLDPLAY - "Mylo Xyloto" 
ANGELS AND AIRWAVES - "Love II"
'2011

Polecam dzisiaj dwa nowe albumy bardzo ciekawych wykonawców. Albumy oczekiwane. Pierwszy to Coldplay i musze przyznać, że o ile album specjalnie nie rozczarowuje to słuchając do od trzech dni trudno mi wymienić jakiś tytuł, który od 1-go przesłuchania zapadł mi w pamięć a takich piosenek było sporo na pierwszych trzech płytach (np. "Don't Panic", "Yello", "What If" czy "In My Place"). Sporo tutaj elektroniki, bogatszych aranżacyjnie piosenek, bogatsze brzmienie, pewna pompatyczność w refrenach z chórami. Podoba mi się drugi numer, z pewnością przyszły singiel, piosenka do której zaproszono Rihannę (!) również wpada w ucho, mimo wszystko coraz lepiej podoba mi się aktualny ich singiel "Paradise" (świetnie brzmi w czasie jazdy autem). Pomysł wydania jako pierwszego "Every Teardrop Is A Waterfall" to dla mnie nieporozumienie. Mało zachwyciły mnie spokojne ballady na pianino i monotonny w nich śpiewa Marina. Wiem, że muszę się z albumem jeszcze osłuchać więc jestem dobrej myśli. Mimo wszystko to Coldplay więc pewien poziom i tak nieosiągalny dla większości wykonawców.

1."Mylo Xyloto"   
2."Hurts Like Heaven"        
3."Paradise"   
4."Charlie Brown"        
5."Us Against the World"        
6."M.M.I.X."        
7."Every Teardrop Is a Waterfall"        
8."Major Minus"        
9."U.F.O."        
10."Princess of China" (featuring Rihanna)      
11."Up in Flames"        
12."A Hopeful Transmission"        
13."Don't Let It Break Your Heart"        
14."Up with the Birds"    
  
Every Teardrop Is A Waterfall
Princess Of Persia - with Rihanna

Tom DeLonge z kolegami na kolejny albumie nazwanym jak poprzedni "Love" ale z cyferką 2 wciąż proponuje taką samą muzykę na bardzo przyzwoitym poziomie ale o ile jak w przypadku Coldplay'a oczekuję na ich albumach przebojów tak nowa muzyka Angels And Airwaves zaspokaja moje oczekiwania. Podobne melodie (to zdecydowanie wada nowych piosenek) brzmią mimo wszystko fajnie i słuchanie tego albumu to przyjemność. Gdybym nie znał poprzednich albumów tak za przyczyną tego nowego z bieżącego roku zwróciłbym uwagę na ten zespół. Fajnie, że nie ma też już Blink 182, szkoda Toma na tamten projekt - jestem jego zdecydowanym fanem ale w tym zespole. Pierwszy singiel "Anxiety" to rewelacyjny numer. Chciałbym zwrócić Waszą uwagę na wyjątkową czystą dykcję Toma w czasie śpiewania. Przypomina mi on Karen Carpenter, śpiew obojga to prawie jak lektura dla lektorów języka angielskiego.

1."Saturday Love"       
2."Surrender"       
3."Anxiety"       
4."My Heroine (It's Not Over)"       
5."Moon As My Witness"       
6."Dry Your Eyes"       
7."The Revelator"       
8."One Last Thing"       
9."Inertia"  
10."Behold a Pale Horse"       
11."All That We Are" 

Angels And Airwaves - "Anxiety"
Saturday Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz