Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

DOLLAR  -  "Shooting Star"
MARSHALL & HAIN - "Dancing In The City"
'1978

    Dwa duety i dwie piosenki, które jakoś nierozerwalnie mi kojarzą się ze sobą. Nie pamiętam dlaczego ale może poprzez taki dość podobny klimat. Są to oczywiście zwyczajne popowe piosenki ale na przestrzeni tych ponad 30 lat nie zestarzały się. Dollar znałem z ich wersji "I Want To Hold Your Hand" Beatlesów (raczej nie zepsuli ich przebój, pokazali jaki niezwykły dynamit i możliwości interpretacji są zawarte w melodiach Lennona i McCartney'a.), polubiłem "Shooting Star" ale lata całe nie wiedziałem, że śpiewali moje ulubione "Who Were With You In The Moonlight" ( poz 84 moich singli). Czy drugi duet miał inne przeboje - nie wiem, do mnie nie dotarły. W necie zauważyłem, że wydali nawet swoje "Greatest Hits" ale poznanie ich dopiero przede mną.


Shooting Star
Dancing In The City

I Want To Hold You Hand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz