Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To this Song

JOE JACKSON - "It's Different For Girls" 
Album: "Look Sharp" 1979

Przyznam się szczerze, że oglądając wczoraj film "Field Of Dreams" wpadłem na pomysł, że muszę wstawić na swój blog tą piosenkę. Bohater w filmie grany przez Raya Liottę - basebalista nazywa się Joe Jackson i to natchnęło mnie pomysłem na dzisiejszy post. A piosenkę pamiętam doskonale z początków studiów, kwatera na  ulicy Prostej we Wrocławiu, wieczorne słuchanie Radia Luksemburg i odnotowywanie kolejności piosenek na liście. Piosenka "It's Different For Girls" zrobiła na mnie wtedy wrażenie, mimo trzasków i fatalnego odbioru. Bardzo oszczędna aranżacja na dwie gitary i perskusję i bardzo miła melodia. Przez lata lubiłem ten song a wykonanie jej zobaczyłem po latach na satelicie i kapitalnej wtedy MTV. Mam składankę przebojów Joe, kilka innych piosenek wstawiam w linkach ale generalnie artysta nie miał już jakichś większych sukcesów niż właśnie album "Look Sharp" (mimo, że nagrywał albumy do początku lat 2001) i prócz wymienionej w tytule spory hit pod tytułem "Is She Really Going Out With Him". Oto Joe Jackson - pierwszy i przypuszczalnie ostatni raz na blogu. Moim oczywiście. 

It's Different For Girls

Is She Really Going Out With Him
Steppin' Out

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz