Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego.

THE CRANBERRIES - "Animal Instinct"
Album: "Burt The Hatchet" 1999

Najpopularniejszym utworem tej irlandzkiej kapeli jest oczywiście piosenka "Zombies" ale dla mnie ich najlepszym songiem jest właśnie ten, z czwartego albumu. Kapela uroczej pani Dolores O'Riordan w chwili wydawania albumu była już sławna i płyty jej były oczekiwane oraz przyjmowane z dużym zainteresowaniem."Animal Instinct" zwrócił moją uwagę kapitalnymi gitarami (akustyczne, wspierane w  końcowej fazie utworu już elektrycznymi). Ciekawe video skusiło do nabycia tego albumu ( na nim jest jeszcze kilka fajnych przebojów) ale odsłuchanie omawianej piosenki na słuchawkach zachwyciło mnie produkcja piosenki oraz melodyjnym (fajna maniera łkania w tle) - jak zawsze -  głosem Dolores. Piosenka jest o macierzyństwie (tak mówi o niej sama Dolores) , trudny i lekko skomplikowany tekst o miłości matki do swoich dzieci (tak mi się wydaje). Drugi link pokazuje, że zespoł jak i piosenka świetnie wypada na koncertach. Dwa pozostałe linki to słynne "Zombie" oraz utwór : "Właśnie zastrzeliłem Johna Lennona" na chłodno opisujący zabójstwo Lennona. Czy miał to być hołd zmarłemu muzykowi ? Nie wiem.


Animal Instinct
Animal Instinct - live




I Just Shot John Lennon

Zombies.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz