Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego.

ANGELS AND AIRWAVES -  "Everything Magic"
Album: "I-Empire" 2006


                 Chciałem już wcześniej napisać o tym zespole ale nie mogłem się zdecydować która piosenkę zaproponować. Na kapele ta trafiłem przypadkowo za sprawą hitu "Call To Arms" i póżniej przesłuchując cały album zauroczyłem się na jakiś czas tym zespołem. Jeszcze bardziej gdy okazało się, że wokalistą, giatrzystą i frontmanem jest Tom DeLonge. Wcześniej się zastanawiałem czemu cicho tak o Blink 182 ale czytając o AVA (skrót Angels And Airwaves) wiedziałem już wszystko. Blink 182 to radosny pop-punk, trio nagradzane i b. popularne ale nowa kapela Toma to już rock całą gębą. Specyficzne w ich muzyce jest to, że słuchając już ich potem wszystkich płyt (3) nie wybijają się na pierwszy plan żadne przeboje ale wszystkie kawałki brzmią równo, solidnie i poprawnie. Ich muzykę powinno się słuchać jako całe płyty mimo, że oczywiście nie są to żadne koncept-albumy ale to ciekawa muzyka i wybijającym się bardzo wyraźnie wprost z idealną dykcją śpiewem Toma. W tytule jest "Call To Arms" ale w linkach jeszcze kilka znakomitych piosenek tej kapeli plus - jakżeby inaczej - przeboje Blink 182.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz