Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego - Listen To This Song

THE MOTELS - "Isle Of You"
Album: "Little Robbers" 1983

Piosenka dla mojej kolekcji wspomnień by mi ta czy inna piosenka nie uciekła. Dzisiaj oczywiście nie robi już na mnie wrażenia ale kiedyś nuciłem sobie za markiem Niedźwieckim... "escape from the isle of you".Bo ta piosenka to Lista Przebojów Programu trzeciego. Pan Marek zachwycał się wtedy na antenie urodą Marthy Davis- liderki i wokalistki zespołu widząc pewnie okładki płyt, singli itd, ja zachwycałem się sobotnimi audycjami Listy Przebojów i czasem było tak, ze piosenka nie "upolowana"czyli nie nagrana wcześniej bardzo się podobała  bo nie można było się z nią osłuchać i tylko złapać ją na Liście, często w skrócie jeśli nie wybiła się z poczekalni by móc być odtworzoną w całości w audycji głównej.  Później chyba jeszcze M.N. lansował "Suddenly Last Summer" ale już z mniejszym powodzeniem niż "Isle Of You".

Isle Of You
Suddnely Last Summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz