Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO

CROWDED HOUSE - "Into Temptation", "Better Be Home Soon"
Album: "Temple Of Low Men" 1988

Pisząc w poście o albumie Icehouse - "Man Of Colours" wymieniłem najbardziej popularnych wykonawców na świecie pochodzących z Antypodów i zapomniałem o zespole darzonym tam największym szacunkiem i sympatią (pominąłem tam także Kylie Minogue no i oczywiście AC/DC -  wybaczcie, mea culpa!!!!) . To oczywiście Crowded House, zespół Neila Finna znany z tak światowych hitów jak niezapomniane "Don't Dream It's Over", "Weather With You" czy "Four Season In One Day". Ale ja wybrałem dla Was dwie piękne ballady z tego samego albumu, które pamiętam doskonale z MTV. W linku prócz wymienionych wszystkich piosenek zamieszczam pierwszy przebój Neila Finna jeszcze z grupą Splitz Enz, którą założył ze swoim bratem Timem (popularnym tylko w  rodzimej Australii, na koncercie DVD jaki mam w swojej kolekcji z Sydney sprzed kilku lat, zgodnie grają obaj bracia ale Tim występuje jako "special guest", podstawowy skład Crowded House to trio). "I Got You" było sporym przebojem na świecie i wydawało się, że zespół Split Enz rozwinie skrzydła ale rozstanie braci było początkiem wielkiej kariery Neila z Crowded House i błąkaniem się Tima po obrzeżach sławy. Teraz wakacje, pora urlopów i skorzystajcie z rady Neila z piosenki  "Weather With You". ;)

Better be Home Soon
Into Temptation      
Don't Dream It's Over
Wetaher With You
Four Seasons In One Day

Split Enz - "I Got You"

Neil Finn -  CH wciąż aktywni w 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz