Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO!

MEAT LOAF - "Rock And Roll Dreams Come Through"
                "Life Is A Lemon ( Want My Money Back)"
Album: Bat Out Of Hell II : Back Into The Hell 1993 


Lata osiemdziesiąte ale i 90-te to wielka popularność tego wykonawcy z USA. Videoclipy będące krótkimi filmami (znakomici aktorzy w clipach jak np. Angelina Jolie) , rozbudowana aranżacja, partie wokalne, chóry, pompatyczny nastrój piosenek ale nie odchodzących zbyt daleko od rock and rolla zrobiły szybko z niego gwiazdę. Niespecjalna aparycja no i pseudonim sceniczny nie przeszkodziły mu stać się idolem młodzieży. Reszta  Internecie. Na marginesie mi Meat Loaf podobał się w roli grubasa w kultowym firmie "Fight Club" z Bradem Pittem i Edwardem Nortonem (eh, chciałoby się zrobic osobny blog o filmach).
Obie piosenki pochodzą z 6-tego albumu w dyskografii, który odniósł olbrzymi sukces na całym świecie. Nie chcę przesadzać z przymiotnikiem "legendarny" ale tak się ten album dzisiaj określa. Pierwszą piosenkę lubiłem od zawsze nie wiedząc kto to śpiewa, drugą zobaczyłem dopiero  na dvd z koncertu Grubaska i włączyłem od razu do listy moich ulubionych, energetycznych piosenek samochodowych. Polecam głębsze poznanie piosenek Meat Loafa, niektóre zamieściłem w linkach.


Rock'N'Roll Dreams...
Life Is A Lemon 

Two Out of Three Ain't Bad
I'd do Anything For Love
Objects In The Rear View Mirror

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz