Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Pozycja nr 5

5.WISHBONE ASH -  "Everybody Needs A Friend"
ALBUM: "WISHBONE ASH IV"

Dla mnie  najbardziej niedoceniony utwór. nawet szacowna trójka emituje czasem "Persephone" tego kwartetu ale nigdy w polskim radiu nigdzie nie słyszałem go a to tak piękny , radiowy  utwór, tekst prosty, naiwny jak tylko może być tytułowe przesłanie takiego utworu ale całość z odlotowymi solami na gitarze, miły dla ucha głos wokalisty. Znakomity utwór. Poznałem go przez tego kolegę od "łez" przy "Again" Archive - Szczepana. kazał mi wygodnie usiąść i na kiepskim magnetofonie ale już kasetowym zaprezentował go. Długo się nie mogłem do niego przekonać, w latach 70-tych nie przepadałem za art-rockiem, wyjątkiem była płyta "Dark Side Of The Moon" Pink Floyd. Do dzisiaj mam tą piosenkę zawsze w aucie gdzieś na składance, taką odczuwam potrzebę.

"Everybody Needs A Friend" - Wishbone Ash

*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER 
___________________________________________________________ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz