Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

GEORGE MARTIN - „Praying For Time”

album: Listen Without Prejudice '1990

Dawny przebój najlepszego George'a. Wiem, że wiele fanów lubiło go jak pięknisia w Wham!, 'Careless Whisper' to oczywiste popowe arcydzieło, pierwszy po rozpadzie duetu ( w zasadzie to i tak to był zawsze Michael z kolegą, Andy robił za tło) album zrobił z artysty megagwiazdę ale niedawno przypomniałem sobie utwór, który dzisiaj proponuję. Z elektryzującym videoclipem, w którym dla podkreślenia wymowy tekstu zrezygnowano z filmu z udziałem wykonawcy a po prostu puszczono tekst, jak w prezentacji w Power Poincie. Piosenka jest ważna ze względu na mądre przesłanie w tekście ale to także dobry numer, z bardzo interesującą aranżacją i wokalem Artysty. Może razić pewna przesadna wzniosłość, założona pompatyczność tej piosenki, jakby wagę tekstu jeszcze bardziej uwypuklić. Dla mnie to także ostatni interesujący solowy utwór George'a. Z późniejszej twórczości, w sumie aż do dzisiaj mogę zaaprobować od biedy „Too Funky” z 1992 roku, może nudnawy „Jesus To A Child” w 1996 roku i dla mnie to wszystko. Wersji „Somebody To Love” z grupą Queen z 1993 roku nie liczę, urok kompozycji Freddiego Mercurego robi swoje w każdej wersji i w wykonaniu każdego.
 
„Modlitwa o czas” - polecam!














      *** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***
TOP Best Songs - ever
BEST ALBUMS - EVER, BEST SONG - EVER

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz