Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

1/2 U2 - "Mission Impossible"

Soundtrack:
"Mission Impossible" '1996


Obejrzałem ostatnio czwarty film z serii: "Misja Niemożliwa" Toma Cruise'a. Film jak film przykuwa uwagę tylko główny aktor choć pojawił się ciekawy inny, znany z ubiegłorocznego "oscarowca" "Hurt Locker" - Jeremy Renner, oczywiście niższy niż Tom. Ale chciałem już dawno umieścić piosenkę - motyw przewodni filmu, skomponowany jak napisałem przez 1/2 U2 czyli sekcję rytmiczną: perkusistę Larry Mullen Jr oraz Adama Claytona. Dla mnie to jeden z najlepszych kawałków filmowych - kina akcji. Pozostali członkowie U2 - Bono oraz The Edge skomponowali niezły kawałek dla Tiny Turner "Golden Eye" wykorzystany w kolejnym Bondzie. Ponieważ większość kompozycji U2 podpisywana jest przez wszystkich czterech muzyków to może sukces numeru Tiny spowodował chęć kontry u pozostałej dwójki. Kontry oczywiście takiej ambitnej i przyjacielskiej. U2 to zespół w swoich relacjach przyjacielsko-biznesowych jak wzór w Sevres pod Paryżem. Wzór a więc idealny twór.
Piosenka omawiana dzisiaj jest tak energetyczna jak łyk mocne kawy zaparzonej na bazie tequili. Kapitalna melodia i jak przystało na muzykę ilustracyjną sporo po prostu fajnych motywów instrumentalnych.Kapitalny numer a wiadomo nie od dziś , że piękna muzyka trafia na bardziej eleganckie salony zwróćcie uwagę na link z orkiestrowym wykonaniem tego numeru. Z podpisów pod video to jacyś węgierscy muzycy, nie wnikałem.

Adam i Larry - 1/2 U2


                               Perkusja i bas U2 - Mullen Jr oraz Clayton.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz