Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

BEST OF COVERS - TOP 29 - 20

Trzecia od początku dziesiątka najlepszych coverów. Mnie urzekła - nie znałem jej -  orkiestrowa wersja "Mad World" ale w wykonaniu Tears For Fears czyli twórców piosenki. Szczerze to nie wiedziałem też, że "Hound Dog" to nie oryginał Kinga, jego historia to nie moja mocna strona. Jest chyba ciekawie ale  skąd tutaj CCR czy REM czy choćby nieznany mi Gary Jules z taką sobie wersją piosenki TFF. Hm...

29. Creedence Clearwatet Revival - "I Heard It Through The Grapewine"
      Oryg: Smokey Robinson & The Miracles
28. The Sundays - "Wild Horses"
      Oryg: The Rolling Stones
27. Elvis Presley - "Hound Dog"
      Oryg: Big Mama Thornton
26. Run DMC - "Walk This Way"
      Oryg: Aerosmith
25. Gary Jules - "Mad World" 
      Oryg: Tears For Fears - live
      Mad World - studio - Tears For Fears
24. Whitney Houston -  "I Will Always Love You"
      Oryg: Dolly Parton
23. Janis Joplin  - "Me And Bobby McGee"
      Oryg: Kris Kristofferson
22. Van Halen - "You Really Got Me"
      Oryg: The Kinks
21. R.E.M. -  "Superman 
      Oryg: The Clique 
20. After The Fire - "Der Komissar" 
      Oryg: Falco
Falco, szkoda że już nie wśród nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz