Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

THE JAYHAWKS - "Bad Time" 
Album : "Tomorrow The Green Grass" '1995


Kiedyś, chyba ze dwa lata temu usłyszałem tą piosenkę w Trójce i ogromnie mi się spodobała. Nie wpadłem wtedy na to by sprawdzić na stronie stacji radiowej playlistę z tego dnia i męczyło mnie to, bo piosenka wpadła mi do głowy i nie chciała uciec. Co jakiś czas słyszałem ją ale dopiero wczoraj przypadkowo trafiłem na jej ślad. Właśnie przeglądając 500-tkę piosenek jakie będą w serii Top Classic Songs włączyłem przypadkowo tą piosenkę ale w wykonaniu Gran Funk Railroad, legendarnej kapeli rockowej z lat 70-tych. I tak doszedłem do Jayhawks, tej wersji jaką lubię choć nie wiedziałem, że to cover metalowej ballady. The Jayhawks to alternatywny zespół country rockowy i ich wersja "Bad Time" to rock indie, coś w stylu np. Avi Buffalo. ładna pioseneczka z miłym tekstem. A zespołowi Jayhawks zamierzam się przyjrzeć. 


Wersja studyjna - Bad Time
Live - 2010

Grand Funk Railroad - oryginał

1 komentarz:

  1. This is a really rellay good music blod. Good Work Richi. Melvyn I like this song very much. Jayhawkses ? wow!

    OdpowiedzUsuń