Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To this Song

THE TEDDYBEARS - "Punkrocker"
Album: "Soft Machine" 2006

Szwedzki zespół , kiedyś pod nazwą Teddybears Sthlm - do Stockholm.Więcej nie ma sensu się rozpisywać na temat zespołu, więcej znajdziecie w necie a ja naprawdę nic nie wiem o tym zespole. Nie wiem nawet skąd mam ta piosenkę ale bardzo ją lubię i dawno się nosiłem z zamiarem jej tutaj zaprezentowania na tzw. płytkę do auta. Melodyjny rock, fajne klawisze plus gitary, z punkiem piosenka ma tylko tyle wspólnego, że wymienia się o nim w tekście,  poza tym to taki trochę mocniejszy popowy przebój ale już ta sama piosenka w wersji z Iggy Popem - dla mnie gorsza - dostaje pazura dzięki samej legendzie Iggy'ego. W jednym z linków mały filmik nagrany przez jakiegoś fana na koncercie Teddybears, znakomicie widać jak ten przebój jest przyjmowany na żywo. Tak więc piosenka znakomicie się sprawdza w aucie, słuchać głośno, tekst łatwy więc można się szybko nauczyć i nadążać za wykonawcą, teskt w pierwszym linku i rozbrajająco brzmią te fragmenty gdzie wokalista przyznaje się, że słucha innej muzyki, że zmusza Ciebie do ucieczki przed nim oraz, że niestety nie wygląda zbyt dobrze i tak, po prostu jest punkiem. Fajna piosnka! Przy okazji - chyba czas wreszcie na Iggy'ego a może i Lou Reeda.


1 komentarz:

  1. Ta piosenka chodziła kiedyś za mną przez cały miesiąc. Słuchałem jej kilka razy dziennie (inna rzecz, że ciągle ogrywała ją stacja radiowa, której wtedy słuchałem). Iggy niezniszczalny jak zawsze. Prawdziwy punkrocker.

    OdpowiedzUsuń