Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Albumy: nr 27

ARCHIVE -  "Noise"
2004

 Czwarty album zespołu, ostatni z wokalistą Craigem Walkerem. W internecie definiuje się muzykę zespołu jako trip-hop lub neo-progresywny. Nadal lubię tą kapelę ale już z nowymi członkami - wokalistami zespołu (Dave Pen oraz Pollard Berrier) coś mi z tego zespołu uleciało. Nigdy wokalnie dla mnie już tak wspaniale nie będą brzmieć jak z Craigiem. "Again" czy "Fuck U" czy "Noise" z tej płyty z innym głosem jakoś mi nie leżą. Omawiana dzisiaj płyta jest dla mnie bardzo ważna. Zauroczony singlem "Again" bardzo czekałem na nowe dokonania tego ciekawego brytyjskiego zespołu i się absolutnie nie zawiodłem. Nadal w ich muzyce są eksperymentalne dźwięki, przetworzone komputerowo gitary, klawisze, pętle instrumentalne a nawet wokalne jak w przepięknym "Pulse" (z głosem Marii Q, występującej od początku z zespołem ale nie będącej stałym jego członkiem) czy w balladzie "Concience". Na płycie ostro brzmią tytułowy czy "Fuck U" ale na mnie największe wrażenie robi "Get Out", utwór tak doskonały, że nie zmieniłbym bym w nic, ani nuty ani jednego dźwięku (a dodam, że często się bawię w analizy utworów pod tytułem "co bym w nim zmienił") oraz ballada "Sleep". Gorąco polecam ten album, może i pozornie wtórny, może i naśladujący muzykę spod znaku Pink Floyd, Genesis  czy innych wykonawców progresywnego rocka ale to dla mnie kapitalna muzyka i stąd wysoka pozycja albumu.


ARCHIVE  2004
  1. "Noise" – 6:42
  2. "Fuck U" – 5:14
  3. "Waste" – 9:57
  4. "Sleep" – 6:51
  5. "Here" – 1:02
  6. "Get Out" – 4:30
  7. "Conscience" – 4:17
  8. "Pulse" – 4:50
  9. "Wrong" – 0:56
  10. "Love Song" – 6:20
  11. "Me and You" – 8:00
Darius Keeler oraz Danny Griffiths - mózg zespołu i jego założyciele.
Concience
Fuck U
Pulse
Pulse - live
Get Out
Sleep - live (Craig Walker)




Najlepszy skład:  Darius, Danny oraz Craig Walker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz