Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego.

FLASH AND THE PAN - "Lights In The Night"
Album: "Lights In The Night" 1980

George Young, kolejny z braci Youngów (tych od AC/DC) z pięknym numerem. Piosenka ta urzekła kiedyś mojego brata, który - a rzadko mu się zdarzało , wolał czekać z tym na mnie -  nagrał ją z radia i jak wróciłem na weekend z Wrocławia przedstawił mi ją pełen podziwu i zachwytu.Że nikt tak nie gra, że to coś nowego, świeżego itd. Australijski zespół, pierwszy raz na moim blogu i przy okazji wskazanego w tytule przeboju -  wskażę kilka ciekawych, wartych uwagi ich piosenek, dość popularnych w 80's.Zespół początkowo nagrywał w dość charakterystycznym dla siebie klimacie: elektronika i nosowy, często przetworzony elektronicznie głos Younga (pierwsze trzy piosenki w linkach), później wypracowany dla siebie styl lekko się zmieniał w typowy już dla lat 80-tych materiał disco-taneczny.
Dwaj bracia w AC/DC z muzycznej rodzinki grają nadal, o FATP mało już kto dzisiaj pamięta.

 Lights In The Night
Walking In The Rain
Waiting For A Train
Hey St. Peter
Midnight Man

1 komentarz:

  1. Fajnie, że ją odnalazłeś, znałem ją ale nie weidziałem kto spiewa, no, no, to brat Angusa z Ac/dc ? nie wiedziałem Peter

    OdpowiedzUsuń