Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO!

BRYAN MCFADDEN -  "DEMONS"
Album" "Demons" 2004





Coś obiecanego dla dziewcząt (Ania). W irlandzkim boysbandzie Westlife śpiewał sobie chłopak, nie w 1 lidze solistów piątki ale czasem wysnuwał się na 1 plan. Nie przepadałem za tym zespolikiem mimo, że menedżerował mu Ronan Keating ( z bardziej znanego - też -  boysbandu z Irlandii - Boyzone) i jakoś szczególnie irytował mnie w nim swoim wyglądem taki dryblas z idiotycznym uśmiechem ( na fotce bandu  w dolnym rzędzie z lewej). Jakże się zdziwiłem,gdy usłyszałem płytę "Irish Son" i na okładce rozpoznałem ex-członka Westlife, kapitalnie już wyglądającego no i przede wszystkim nieźle śpiewającego niezłe piosenki. "Demons" wyróżnia się dla mnie zdecydowanie z tego albumu,piękna ballada jakiej nie powstydziłby się imiennik wokalisty - Bryan Adams. To łagodna muzyka jak i cały album jest bardzo miły i taki stonowany. Polecam więc jeszcze tytułowy kawałek i ckliwe trochę lecz urocze "Sorry Love Daddy".

Demons
Irish Son
Sorry Love Daddy - live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz