Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Christmas Song - 2013 Modern Talking - It's Christmas

Piosenka, którą przeoczyłem w zestawieniu piosenek wcześniej układanych wg. klucza "Bożo - Narodzeniowe Piosenki". Nie ukrywam faktu, że najczęściej jej słuchałem w czasie tych Świąt, obok oczywiście przeróżnych miksów "Last Christmas" Whamu! (najbardziej podoba mi się rozbudowana wersja piosenki George'a Michaela nazwana - pudding mix). A więc proponuję Wam przeuroczą piosenkę, beznadziejnych dla mnie kiedyś Modern Talking, dzisiaj słucham ich bez bólu zęba ale ich "It's Christmas" w tym roku po prostu uwielbiam. Może dla chóru dziecięcego, może dla ładnego motywu instrumentalnego między zwrotkami; ogólnie utwór przypomina swoją budową przebój Whamu.
Bardzo spodobał mi się wers z piosenki, w którym wokalista śpiewa, że kobieta jest najlepszym przyjacielem mężczyzny...   I chyba tyle komentarza :) Hepi Nu Je: 2014



IT'S CHRISTMAS - MT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz