Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

MANIC STREET PREACHERS

Walijska znakomita kapela alternatywnego rocka, zasługująca w naszym kraju na większą popularność. W poście pisałem już o ich przeboju "Ocean Spray". Dzisiaj polecam kolejnych kilka hitów manialanych ulicznych kaznodziejów, mocniejszych i kilka wspaniałych ballad jak np. "The Everlasting", magiczne "Suicide Is Painless", zaskakujący "So Why So Sad" (znakomite video)   czy zdecydowanie dla mnie ich najlepszy kawałek, antyrasistowskie "If You Tolerate This The Your Children Will Be Next". Wyszedł mi post z ich największymi hitami ale nie starałem się układać ich w kolejność. Na koniec mój wspomniany  ich ulubiony hit w wersji na żywo w programie Joolsa Hollanda  i tekst tej niezwykłej pod każdym względem piosenki. Witam na swoim blogu popularnych "Manics"


The future teaches you to be alone
The present to be afraid and cold
So if I can shoot rabbits
Then I can shoot fascists

Bullets for your brain today
But we'll forget it all again
Monuments put from pen to paper
Turns me into a gutless wonder

And if you tolerate this
Then your children will be next
And if you tolerate this
Then your children will be next
Will be next
Will be next

Will be next
Gravity keeps my head down
Or is it maybe shame
At being so young and being so vain

Holes in your head today
But I'm a pacifist
I've walked La Ramblas
But not with real intent

And if you tolerate this
Then your children will be next
And if you tolerate this
Then your children will be next
Will be next
Will be next
Will be next
Will be next

And on the street tonight an old man plays
With newspaper cuttings of his glory days

And if you tolerate this
Then your children will be next
And if you tolerate this
Then your children will be next
Will be next
Will be next
Will be next




*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

_______________________________________

2 komentarze:

  1. MSP znałem przez długi czas właśnie z utworu "If You Tolerate...". W 2007 roku pojawili się na Szczecin Rock Festival gdzie pokazali, że potrafią też dopieprzyć na rockowo no i w krótkim czasie stałem się posiadaczem ich dyskografii. Uwielbiam "Journal For Plague Lovers" za surowość, garażowość, "Everything Must Go" - całokształt, trafiały im się gorsze rzeczy jak "Know Your Enemy" czy "Lifeblood" ale i tam nie brakowało fajnych utworów. Dodatkowo przerobili "Umbrellę" Rihanny na kawałek, którego da się słuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROSZCZĘ CI, ŻE ICH WIDZIAŁEŚ ROLU ;) , Co powiesz o moim blogu o The Beatles ? (fab4-thebeatles.blogspot.com) , byłbym wdzięczny jakbyś zamieścił na swoim link do mojego :) o Beatlesach

    OdpowiedzUsuń