Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

COLLECTIVE SOUL - "Run"

Album: "Dosage" '1999

Moim zdaniem największy przebój tej sympatycznej i bardzo mało popularnej u nas kapeli z Georgii w USA. Muzyka zespołu to rock, gitarowy, starannie zaaranżowany, przypominający mi w niektórych kawałkach jak np. "Shine" legendarny Lynyrd Skynyrd. Ale już "Run" to melodyjna piosenka , klasowy hit z list przebojów,w drugim linku w przepięknej wersji z orkiestrą. "Run" zafascynowała mnie kiedyś do tego stopnia, że "przyjrzałem" się całej dyskografii grupy (thanks God for Internet). Polubiłem od razu  "The World I Know", więcej numerów, które od razu wryłyby mi się w pamięć nie pamiętam, choć wciąż mam kilka albumów tej kapeli i jeśli starczy mi kiedyś czasu - posłucham jeszcze raz. Jeśli ktoś zna więcej ciekawych numerów zespołu - chętnie się o nich dowiem.



*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

 ______________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz