Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO! - Showaddywaddy

Kiedyś napisałem tego posta w przypływie wolnego czasu (kilka innych także) i odłożyłem go. Ponieważ kilka ostatnich postów było spoza muzyki pogrzebałem w "archiwum" i dzisiaj bardzo tanecznie; cofamy się aż do lat 70-tych. Showaddywaddy - epoka rockabilly, teddy boys, dobrego rock and rolla podanego bardzo rytmicznie, tanecznie no i wokalnie. Dokładniej widać to na clipach. Showaddywaddy - gromadę wesołych facetów przypomniałem już wcześniej w piosence "Under The Moon Of Love". Dzisiaj kilka innych przebojów tej kapeli, wszystkie tutaj przypomniane były w swoim czasie wielkimi przebojami, ja doskonale je pamiętam z dyskotek, polowanie na nie by nagrać w radio... Kapela nie była moja ulubioną ale na pewno te przeboje lubiłem a zwłaszcza ostatnią, gwiazdkową. Dzisiaj to lekko przestarzała muzyczka, z myszką, z wąsami, ale wiem, że na róznego rodzajach balach, zabawach sylwestrowych często przypomina się właśnie te przeboje, plus Racey, Mud i tym podobne kapele. Fajne czasy!

SHOWADDYWADDY


*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER 
__________________________________________________________ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz