Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

THE BEST COVERS FAB 4

Kolejna seria, z rozpoczęciem której czekałem na stosowny moment. Oglądając wczoraj kilka razy video Oasis do piosenki "I'm Outta Time" obejrzałem w Youtube kilka niezłych coverów Beatlesów wykonywanych przez ten zespół. Umieściłem w tamtym poście wersję "I'm The Walrus" zespołu braci Gallagher i pomyślałem, że czas już na naprawdę wartościowe wersje znanych i nie tylko znanych artystów słynnej czwórki. Trudny wybór bo tych piosenek są dziesiątki tysięcy (nie przesadzam), Beatlesów nagrywał w zasadzie każdy - od Michaela Jacksona po artystów country czy rapu. Te, które znam i są warte zaprezentowania tutaj będę umieszczał, otwarty jestem także na Wasze propozycje i sugestie co do tych właśnie piosenek, prawdopodobnie 90% z nich nie znam a może warto je poznać, choć powiem szczerze większość to mniej udolna lub bardziej kopia oryginału bez zmiany ani jednego szczegółu - czasem to dobrze, czasem nie bo wciąż w uszach znam oryginał. Na pierwszy ogień idzie Phil Collins z udziałem samego George'a Martina ale to już następny post a tutaj oczywiście robimy ściągę do wszystkich linków.

Zawieszam tą  jak i inne serie związane z The Beatles i zapraszam na:
http://www.Fab4-TheBeatles.blogspot.com 
mój drugi blog poświęcony już tylko Beatlesom, w tym także ich  - przypuszczalnie - najlepiej coverowanym piosenkom.




*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
_____________________________________________________________________________________

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz