Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

RICK SPRINGFIELD - "State Of The Heart"

Album : "Living In Oz" '1983
 
W początku lat 80-tych bardzo popularny w USA przystojny Australijczyk, kompozytor, wokalista, gitarzysta i aktor. Popularność zdobył w sitcomie "General Hospital" oraz za sprawą swego największego przeboju "Jessie's Girl", numeru 1 w USA oraz w rodzimej Australii. Ja przede wszystkim polubiłem go za tytułową z posta piosenkę, fajną rockową balladę. W tym czasie byłem posiadaczem jego 2 płyt CD i ogólnie muzyka Ricka przypadła mi do gustu, akceptowalny pop-rock, łagodnie strawny ale nie za słodki. Znakomicie wyprodukowany - pod pojęciem tym rozumiem idealne brzmienie, pomysłowy, ciekawy aranż, melodia, tekst, całość!  Zresztą w tym czasie tak się śpiewało i grało w USA. Zespoły jak Heart, nawet duet Hall And Oates to dla mnie ta sama półka muzyki choć w skali popularności, wartości muzycznej Daryl i John stali oczywiście najwyżej. Nie słyszałem nigdzie w radiu piosenek Ricka lub bardzo rzadko a szkoda, muzyka tego Artysty na pewno warta jest przypomnienia czy nawet częstszych emisji w radio niż tylko częstych coverów jego wspomnianego już, przebojowego singla o dziewczynie Jessiego. W linkach kilka jego hitów w tym ciekawy mix głównego dzisiaj przeboju a pamiętajmy, że lata 80-te to maxi single! 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz