Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

LADY PANK - Czas na mały blues

Album :  "Ohyda" 1984

Poświęciłem tutaj trochę miejsca Republice i jej liderowi, nieżyjącemu Grzegorzowi Ciechowskiemu. na początku lat 80-tych rząd dusz dzieliły między sobą własnie te dwa zespoły: Republika i prezentwoany dzisiaj zespół Jana Borysewicza Lady Pank. Oczywiście ogromną popularnością cieszyły się Maanam, Oddział Zamkniety czy Perfect ale często fani dzielili się na tych, którzy byli za jednym lub drugim z wymienionych zespołów. Fan Maanamu mógł lubić piosenki Klausa Mittfocha, Perfectu itd, fan Republiki nie cierpiał Lady Pank i wzajemnie. Fan cluby zwalczały się by ich zespół był wyżej na liście Trójki. Ok, tyle w skrócie, ja bardzo lubiłem oba a prócz oczywistych wtedy hitów na całą Polskę jak "Mniej niż zero", "Kryzysowa Narzeczona" i wiele innych lubiłem bardzo Lady Pank w tych swoich mniej znanych hitach jak właśnie "Czas na mały blues"(jakże dokładnie to odpowiadało naszemu studenckiemu życiu, czekanie na 13- tą....), "Pokręciło mi się w głowie", "Ludzie z Marsa" czy "To jest tylko Rock and Roll". Na koncertach Lady Pank bywałem wtedy wielokrotnie i przyznam, że koncerty Republiki robiły większe wrażenie. Ale dzisiaj cza na fajną pioseneczkę zespołu z rewelacyjnym saksofonem.
Najsłynniejszy skład zespołu 1982 - 1985

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz