Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

STEVE WINWOOD -  "Back In The High Life Again"
Album: "Back In The High Life Again" '1986

Powrót do światowej śmietanki towarzyskiej lidera The Traffic w 1986 roku za sprawą tego albumu i udanych singli (w tym "Higher Love"). Bardzo lubiłem ten album kiedyś ale przede wszystkim tytułowy utwór. O nim i o całej płycie przypomniałem sobie w czasie tworzenia ostatniego postu i udanej choć nieznanej mi piosenki "Arc Of Diver". W podobnym stylu chodź dzieli te utwory ok. 6 lat. Dzisiaj nic mi nie wiadomo o tym co robi ten utalentowany muzyk, nagrywa wciąż jak zauważyłem ale nie trafia już na listy przebojów jak kiedyś, ale to może dobry znak, że nagrywa nadal tak piękną muzykę ale w dobie Rihanny, Beyonce czy Jay-Z niemodną. Warto więc zaglądnąć do jego albumów z 2008 i 2003. W linku dodatkowo taneczna "Higher Love"

Back in The High Life Again
Back In The ... - live
Steve Winwood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz