Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To this Song

DAN FOGELEBERG - Tucson Arizona" 
Album: "Windows And Walls" 1984

 Ku pamięci. Dzisiaj dowiedziałem się, że Artysta zmarł 16 grudnia 2007 roku. Nie znałem tej informacji i bardzo mnie ona zasmuciła.Poznałem go dzięki Trójce i Markowi Niedźwieckiemu, który bardzo  promował muzyka a szczególnie właśnie album "Windows And Walls" z przepiękną przypominaną dzisiaj piosenką. W nagrywaniu albumu brał udział członek The Eagles Timothy B. Schmitt i w sumie wcale mnie to nie zaskoczyło. Muzyka Dana na albumie "Windows And Walls" to jakby łagodniejsze, bardziej nastrojowe i "smutniejsze" wydanie słynnego bandu Henley'a i Frey'a. (przy powstawaniu tego słynnego albumu pomagali takeże inni znani muzycy np. z  grupy Toto). Na stronie www.danfogelberg.com można znaleźć dokonania Artysty, jak się z nimi zapoznanci9e będziecie zdziwieni, że go jeszcze nie znacie, dzisiaj mam nadzieję nadrabiamy to i jednocześnie oddajemy mu hołd. Artysta o niezapomnianym "anielskim" głosie.
Dan Fogelberg 1951-2007

Tucson Arizona
Windows And Walls

Rhythm Of The Rain
Language of Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz