Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego!

BURGOIS TAGG - "I Don't Mind At All"
Album: "Burgeois Tagg" 1986

Niewiele wiem o tym bandzie, amerykański, znany (jeśli już) właśnie z prezentowanego przeze mnie hitu. Usłyszałem go przed laty w audycji Piotra Kaczkowskiego, zapowiedział go jako piosenkę bardzo przypominającą w swoim klimacie The Beatles, nazwa wypowiedziana szybko (burżuatak czy coś w tym stylu) nie pozwalała mi "znaleźć" nic więcej tego wykonawcy, nawet w dobie Internetu bo nie wiedziałem jak się piszę nazwę kapeli (na moją prośbę podał mi ją w mailu sam M. Niedźwiecki). Oto ona, piękna ballada, przepięknie zaśpiewana i ślicznie zaaranżowana (głos a la Paul, lekka fascynacja "Yesterday" czy "Eleanor Rigby"?).

I Don't Mind At All

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz