Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

ALBUMY NR 87

GLASVEGAS – “Glasvegas”
2008

   Ten album był dla mnie odkryciem w 2008 roku. Szkocka kapela z Glasgow wymiatająca tak, że aż miło i to z całkiem fajną panią na perkusji. Ciężko mi powiedzieć, czemu ten album mi się tak podoba, nie jest to ani muzyka odkrywcza, ani lepiej jakoś zaaranżowana, zaśpiewana, wyprodukowana. Ale cały album po prostu mi się cholernie wtedy spodobał i podoba i zacząłem się np. czasem zastanawiać, czy wolałbym posłuchać w danej chwili jakiegoś Giganta Muzyki np. Deep Purple czy innego, zdecydowanie bardziej zasłużonego dla muzyki niż nowicjusze z Glasgowa ale uznałem jednak, że ten album zdecydowanie się mieści w setce, która na pewno chciałbym zabrać na bezludną wyspę, nie dla kilku kawałków (mimo wszystko najlepsze chyba w linkach) ale dla całości. Uprzedzam, przy „Go Square Go” nie wolno jeździć po mieście bo mamy klika mandatów murowanych.

   1. "Flowers & Football Tops" – 6:57
   2. "Geraldine" – 3:45
   3. "It's My Own Cheating Heart That Makes Me Cry" – 4:25
   4. "Lonesome Swan" – 2:43
   5. "Go Square Go" – 3:27
   6. "Polmont on My Mind" – 3:52
   7. "Daddy's Gone" – 4:24
   8. "Stabbed" – 2:22
   9. "S.A.D. Light" – 4:01
  10. "Ice Cream Van" – 5:56

Geraldine
"It's My Own..."
Go Square Go

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz