Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Pozycja nr 71

SMASHING PUMPKINS -  "Disarm"

Pamiętam jak dzisiaj, że piosenkę to usłyszałem - i zobaczyłem - na MTV, w niedzielnej edycji amerykańskiej listy przebojów. Prezentuję go w linku. Przy okazji - ogromnie lubiłem prezentera od newsów i jego charakterystyczne: "Hi, Steve Blame here, with MTV-news". Czarnobiały obraz, gitarzystka o azjatyckiej urodzie, kapitalny, łkający  głos Billy'ego Corgana no i takie piękne smyczki ...dzwony ? Ta piosenką zespól wszedł do mego kajecika, gdzie notowałem sobie płyty jakie muszę mieć. Dwa, trzy lata poźniej skompletowałem całą dyskografię "Powalających Dyń".  Tak pieknego utworu już nie napisali a szkoda.Dodam, że jakże piękne było wtedy MTV, koncerty, najnowsze teledyski, nowinki ze świata muzyki i  kina. Bez przerwy muzyka, żadnych dzisiejszych bigbrotherów, idiotycznych konkursów itd. Jak zobaczyłem reklamy "Ghost" , nowego wtedy filmu z Parickiem Swayze i Demi Moore (ten film był szeroko reklamowany i z tak niesamowitymi reklamami), to nie mogliśmy się w domu doczekać , kiedy będzie można go "kupić" na pirackiej giełdzie kaset video.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz