Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

PIOSENKA NA DZISIAJ: EL PRESIDENTE - "Without You"

Singiel,  2005   
Album: "El Presidente"  
Kompozycja: Dante Gizzi, Giuliano Gizzi
Producent: El Presidente
Wytwórnia: One Records  
Długość: 3:36



 
Świetny numer szkockiego zespołu, choć tytuł, image głównego wokalisty może być mylący (pisałem już kiedyś o zespole i piosnce tutaj). O ile mi wiadomo zespół już nie istnieje. Dwa albumy, kilka singli, z których właśnie proponowany dzisiaj 'Without You' zaszedł najwyżej, do 30-go miejsca list w Wielkiej Brytanii (drugi duży przebój zespołu to 'Turn this thing around'). "Without You" powinna się spodobać wszystkich fanom niezłego popu z lekka zaprawionego rockowym brzmieniem. Fajny numer do słuchania w samochodzie np, może być do tańca, słuchania w domu; rzeczywiście można numer zaliczyć, jak sugeruje Wikipedia, do glam rocka, choć ten gatunek kojarzy mi się tylko z latami 70-tymi i kapelami jak Slade, Sweet, T.Rex. Ale co tam. Echa oryginalnego glam rocka na pewno słyszalne w numerze.
El Presidente to drugi ze znanych mi zespołów (nie licząc dziewczęcych kapel jak np. Bangles itd), obok Glasvegas, gdzie na bębnach gra kobieta, tutaj bardzo atrakcyjna Azjatka, Dawn Zhu May.



_____________________________________
 MÓJ TOP WSZECH-CZASÓW '2016
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz