Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Tego słucham: Eliot Sumner - "Information"

Wytwórnia: Island Records
2016

Gdy usłyszałem w Trójce utwór ' I Followed You Home' wiedziałem, że polubię tego wykonawcę. W playliście na drugi dzień dowiedziałem się, że artysta nazywa się Eliot Sumner, ale wtedy jeszcze to znajomo brzmiące nazwisko nic mi nie powiedziało. Nie spodziewałem się także, że muzyk wykonujący ten utwór to kobieta.  Od kilku dni mam już ten album i słucham go w zasadzie cały czas (gdy tylko mogę). Eliot Sumner, córka Stinga z The Police, znana wcześniej z kapeli I Blame Coco. 25 latka nagrała płytę może nie odkrywczą, ale taką muzykę właśnie lubię, zaś numer tytułowy, zakorzeniony w latach 80-tych (zespoły syntezatorowe) po prostu mnie zaczarował. Nie ma tutaj utworów łatwych do zanucenia, jest muzyka lekko chropowata, czasami bardzo tajemnicza, ale nie przesadnie zakręcona. Dobrze zagrany, zaaranżowany rock pop z intrygującym wokalem Eliot. Czy zapamiętam tą płytę, tego nie wiem. Wiem, że jest tutaj kilkanaście ciekawych numerów, które powinni posłuchać czasem słuchacze Zetki czy RMF. Mission Impossible ? - wiem, niestety.
Niżej kilka clipów, otwierają je dwa najlepsze na płycie: tytułowy oraz wspomniany ' I Followed You Home.


After Dark
Firewood
 
 
1. Dead Arms & Dead Legs 
2. Information
3. Let My Love Lie On Your Life 
4. After Dark
5. Halfway To Hell 
6. I Followed You Home
7. What Good Could Ever Come Of This 
8. Come Friday 
9. Firewood
10. Say Anything You Want 
11. Species
12. In Real Life (Bonus Track)
 
Trudi Styler, Sting i młoda Eliot
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz